2004-09-16 17:23:48cky_SaRa

爭氣!!

工作至上 才爭氣 !!!!


Sara a你要爭氣d a!!!

近排覺得自己好似差o左好多咁.好似chem堂佢問d可能係"難d" o既o野阿sir都唔會問我...淨係問肥龍同小如(要知道肥龍d o野有時都係我話佢知ga wor=p,死肥仔唔好沾沾自喜a!)
我econ o個份o野都唔係好好jar...如果佢搵咁多人都唔搵我,我一定會唔開心!(不過我又會同自己講係我d寫作技巧唔好jei...真係多藉口!)
我覺得d bio退步o左a,以前會好d lor

所以我一定要努力d!~
要多過一個A a!(我覺得係有可能ga wor)

仲有我跳舞都要努力d,如果唔係好快會俾人追過ga la!
我知道我仲有好多空間去進步同埋會進步好多ga!!!

如果 "天都迫我爭氣"
離去 大概不會死
我退出 但求大家歡喜
+無謂到最後 不三不四+

哈哈留o左一樣唔記得講...減肥都要努力d!