2004-09-13 20:29:58cky_SaRa

沒有夏娃的伊甸園

係我講我真係想講o個d o野之前講o左d題外話先...
我覺得阿6老師個女真係好幸福a~
佢爸爸真係錫到佢燶,成日抱住佢好似寶咁~!

um...入返正題lu~
e幾人發現原來有好多gay guys係附近...
其實我覺得人係唔一定有一定o既性取向ga wor!
人人都鍾意"靚"o野ga la~咁個個人o既審美標準都唔同ga la~
我細個o個時都覺得女人係靚o既應該係同返女人一齊ga la!(哈哈我阿媽同1我講o左好耐我都堅持我個pt of view,所以佢都放棄同我講)
到e家我都係覺得女人先至"靚"ga wor,d可以用靚o黎形容o既男仔係有d"得人驚"ga wor!
(不過多數d tb都係唔靚lor係我眼裡面)
所以gay都係好普通o既事,最唔好係d人特登去掩飾jei~
講真就算知咁又點lei?!

但有時都好矛盾...有d人話神唔鍾意人o地gay/les...但有d人唔係標奇立異,係天生,咁我o地又係佢做出o黎ga wor...*=p

今日bio堂"老師"(哈哈近來我愛上o左用e兩個字去replace阿sir/miss)真係好嬲咁鬧我o地...但係我真係好想笑>v<

我有個好高o既"goal" a:民生書院同學會獎學金(a-level)

哈哈哈~(因為f.1 o個時ms chin同我o地講多數set個target都係做到8成...set到咁高8成都冇死la!況且我唔係strive for 8 成,係10成~try my best la!!**)