2004-09-07 22:29:15cky_SaRa

我一個睡.想得太遠

難道你怕我當我 昨天剛出世?!
其實e首歌真係幾好聽...其實Judy唔紅係因為佢1唔夠好彩,其實佢唱歌好過好多紅歌星!


我也會有志氣結束一切!!^o^

最近夜晚成日訓唔著,好多o野諗...(係好多無謂o野諗!)
近排都幾開心...其實都唔知點解>v<

日日都過得好快...好驚a...!3!
我要努力a先得lar
要set a "grow" (goal)
econ/bio:a
chem:at least b
chi/eng:c

set 得高d好...

不怕醜 扭呀扭 保證你可激瘦 ??)_0
未曾害怕跳爆扭扣 想要穿得性感 (<-唔使la~)
俊男逐個吸引 別忘掉這修身寶訓

我要減肥la...Phoebe話我肥jor,叫我減a......
俾人notice到真係肥o左好多"3"

我都覺得要減la...

今日上modern...勁驚,搭五都係得我一個...
我同phoebe講佢話唔駛驚,起碼有佢陪我...=."
同o既咩??

跟住佢又問下我scholarship class點...
我話唔好...
佢問o左我好多o野例如係唔係同d人唔夾etc...我都唔係...
我話我都唔覺o個度有咩唔好,不過覺得自己唔屬於o個度...
其實唔止scholarship...even學校都係上o左f.6就係咁...我都覺得ce之後我變
o左 ...

係唔係我"想得太遠"呢...?
明明坐到*那麼近# 卻想得這樣<遠>

anyway...聽日一定會更加好ga係唔係?~>v^