2004-09-05 19:38:03cky_SaRa

簡單而隆重^v*~

哈哈~如果真係可以"十八直到近百 也是帶著老伴同行"就好喇(我仲有幾個月要"十八相送lu-_=)

我好希望第二時結婚可以好似我阿爸阿媽咁,咁多年仲咁好a~
佢o地而家仲個個星期一切行街同埋仲會拖手...
(今日仲係屋企玩我細佬o個兩個對講機-_")
我一路都以為個個d父母都係咁,後來同d同學傾計先知唔係ga...
其實佢o地都唔係話perfectly satisfy w/對方個性格(起碼我媽咪唔係)但都可以相安無事咁多年wor~

(好慘a...今晚做兩晚夜的童話)

所以我對婚姻都好有憧憬...如果嫁唔出點算呢??!!

其實e個世界上好多人都係好人o黎ga wor
不過因為小小壞人就個個都驚俾人呃,做好多o野出o黎,變埋壞人...
bad money drives out good money a!!!