2006-01-05 22:11:52*MAYBO !||★ ,;

不想再聽到《你的謊言了》

哈~keico就黎生日啦BO

好耐都冇打日記lu

不過日子都係咁過GE

尋日同小紅去左行街

一放學就陪左佢返HOME換3

等到都成6點LA...

之後過左高士德到BUY佈置D野

BUY完之後就行返返去水坑尾戈頭

THEN菜就打比我LA!

佢放八點WO...

之後去左2%搵佢LO

行行下都差唔多8點LA

返屋企LO D野比AIKO佢就返返2% LU

我就諗住陪小紅去搭BUS返屋企LA

但係又同左佢去行街,,

不過都係行左一陣JA

陪左佢去搭BUS之後咪返HOME LO

見到白菜WO!THEN就再同佢又行街LO

唔知點解行行下咁就9點半LA BO

HO~佢返返去2%開PARTY LA

我就返屋企LU...唉

尋日超攰A!!睇左一陣電視.沖埋涼就去左SLEEP LA

今日!都係咁LA

冇返HOME食飯A..

SO一放學就去左搵胖胖LA

唉~見到D比較無聊GE人LO!

車.................

去到小紅屋企食完野之後就好攰LA

THEN同小紅都係到SLEEP LA

之後胖胖就係到攪我地2個

攪到小紅SLEEP唔到!我都一樣

哈!中午班務堂我地已經開始整壁報D野LA

整左成堂..THNE朱SIR叫我地唔好上活動課WO

SO我同玉都冇上活動課A~

一整就整到成7點LU

返到屋企就ONLINE LA....

今日又到左星期四LA!

時間真係好似過得好快A

E幾個星期訓教都發惡夢...真係好可怕A