2005-12-07 18:49:01*MAYBO !||★ ,;

*12月7日

今日又遲到啦...都係自己衰GE

晏左出門口!又要罰跑LA

今日小紅都遲到WO..

今朝返學戈陣我同我家姐講話::

又遲到啦,,不過可能又見到KEYMAN LA

點知真係見到佢BO..

唔知點解次次遲到都見到KEYMEN GE

都唔知點解GE!!

THEN上課室LA...上到去超熱LO

之後 係課室著得兩件3都唔怕凍

朝早上堂上得好冇MOOD咁

唉!!慘 一放學就去搵胖胖

THEN就即刻返左屋企食飯LA

因為好凍好凍A

THEN返到SCHOOL超無聊 又係係到SLEEP

同埋同龍LUNG SD MESSENGE..都SD左成日LU

4點幾放學戈陣我去胖胖課室搵1搵卓麗盈就走LU

同小紅去BUY冷 LO 點知冇咁多色

要訂WO 又要等多幾日LA

之後我地去左SASA行左陣

BUY左潤唇膏就走LU....

不過支潤唇膏好似唔係幾潤咁

又哂左D錢LA...算

唉!!前幾日聽同朱SIR話我考第15名我都好開心KA

之後今日知道左家姐考12名..我就有D DOWN LA

唉~真係接受唔到現實*