2005-12-05 20:49:32*MAYBO !||★ ,;

 <<今天你們失落"",,

前2日我都有燒烤AH

第1日同傻利佢地燒...第2日就同我D同學仔燒

攪到好熱氣A HOHO

不過玩得都好開心LO

唔舒服都值GE...不過真係好辛苦A

今日朝早係開唔到聲LO

要上週會MA!!爆眼訓

朝早我地有得做實驗A

不過好臭AR...

好嘔心GE!!

THEN中午冇返屋企食飯A

同佢地一齊食LO~正

我地今日早放A!!THEN 因為佢地賽波

SO自己係到等佢地LO...

等到4點10佢地先走得OH!

THEN就落左去睇佢地賽波LA

好凍A LO左LUNG件3著我都覺得好死凍

then lung入左4分A!

不過最後都輸得好唔抵A

唉!佢地個個都好唔開心A

真係唔知點算好LA

KEYMAN仲喊TIM 唉!算LA

都唔係自己錯GE...THEN仲有龍LUNG都好唔開心

唉~!算LA 都過去了...