2005-11-27 18:43:24*MAYBO !||★ ,;

【[佛笑樓﹍◆

考完試啦!!

尋日我地去左打機,食野,同埋坐LO

去左差唔多觀光塔戈邊A

應該係新整GE..幾好FEEL KA BO!

4個人係到傾計*不過坐坐下好凍A

但係都冇走到LO

THEN之後都係坐到2點幾先走

返到屋企都成3點LU

小紅都黎左我屋企訓A

我地2個都BUY左個飽返我屋企食..正

到左今朝 小紅MOTHER打去我手提

叫左我地去食飯LO

去左佛笑樓食A 正野

THEN我地2個又去左打機AND行街LU

行街戈陣見到POLLY A!好耐都冇見過佢LA KAKA

到左4點幾肥胡過左黎同小紅去美食節我就返屋企LA

因為今日我爹D生日A 出去食飯A

SO早D返屋企LO...