2005-11-12 14:08:02*MAYBO !||★ ,;

   "___辛苦你了~*

尋日我冇帶電話A
朝早佢冇返學TIM AR
唉,又唔記得帶電話...
龍LUNG SD MESSAGE比我A!!
雖然我本身係唔知佢冇返學KA
不過都總算佢有SD MESSAGE比我LA
中午一返到HOME就即刻打左個電話比龍LA
佢把聲好似好唔舒服咁AR
好擔心佢A.......之後佢話佢中午又返學WO
為左個考試LO 唉 見到佢咁我唔知點好
之後一放學我就去左佢課室到搵佢LO
見到佢個樣好似好攰咁A 又面青口唇白A
又超級發燒WO SO一放左學就即刻走LA
THEN去左小紅HOME LO野就走LU
去左龍龍home A...
小紅整蛋糕A MA"
一去到佢HOME佢就SLEEPING LA!!
我地就去蛋糕LA...
都唔係好識整LO 睇書整LO
整左好耐LA 等待佢熟GE時候
我地2個入左龍房....無聊等待
發覺佢個身好熱A!!!好似發燒燒得好勁A
LO左個冰袋幫佢膚個頭LA 膚到個冰袋都可以熱埋KA LO!
唉!! 尋晚超擔心佢A 之後過左30分鐘到LA
個蛋糕得LA 唔成功 再黎多次
得LA 都有個樣LA 好香LO
好興奮LA!!LO左張刀切LA!!
食戈陣都有D口感GE 不過咩味都冇,,
KAKA 唉..無奈
正!我地係到傾左陣傾LA
THEN10點幾差唔多11點就走左LU
之後我地去左OK BUY野飲LO
THEN就返HOME LA!
返到屋企沖左涼之後 都好攰LA
但係都好似訓唔到咁..好擔心佢A
唉!!!
今日LA~我地冇去龍HOME整蛋糕A
我咪黎左小紅HOME LO!
今晚同奶媽同白菜.小紅.肥胡去園游會同埋美食節A
正..要玩得HAPPY D A*