2005-11-10 19:08:42*MAYBO !||★ ,;

   ◆,.."我一個睡*]]

今日又係星期四NA,,

興奮,又上體育堂又上活動課LO

不過攪到好?A...一上完體育堂

我同小紅就即刻上左去搵LuNg

THEN一齊去1搵文文同飛飛食中午LA

正LO!食M記 好耐冇食過LA

唔知點解 今日成個餐都食得哂LO

THEN我覺得好似又肥左LA..死了

不過今日好開心A 可以同龍一齊去中午

因為冇咩特別情況都冇得咁樣同佢見面LO

SO今日都算係開心KA LA

THEN返學LA 無奈LO

無LALA比人捉 問戈個野我咩唔得

佢又唔鬼講比我知LO!!

同埋我今日係著長襪KA LA

癲!又要我跑左操場1個圈A

返上去LO 又測幾何LA

班務堂正常都係朱SIR監堂LA

我地班D人又係到出貓LO

點知PUNG姐係門口見到我班有個野出貓

又捉左LA 好無奈LO

THEN朱SIR個樣超驚咁

我都咪係到笑佢LO!!KA

唉!!上課外活動LA..都好似想得好悶咁GE

但係 今日我地籃球班要測驗

我同小紅都係LO左B

正*THEN一放學洗左手 胖胖就打比我LU

落左操場打排球 打打下見到龍LuNg A

一齊打LO 之後好?A 咪唔打LA

因為真係好多人A

唉!走 返HOME LU....

正A!我一個人睡

我已到了英國採購東西 我會放肆狠心花費
我已發覺與你 一世不見沒關係
如你也發覺跟我好到見底 痛痛快快作個分手典禮
難道你怕我當我 昨天剛出世

如你有勇氣趕快將我放低 我也會有志氣結束一切
到處也有愛侶 差你一個無所謂
無謂勉強安慰 誰對或錯沒有所謂
茶別要再喝 不想你花費

*忘了告訴你 我已慣了一個睡 由你去抱我更空虛
 饒恕我對你已有些畏懼 請不要再噴你香水
 明白你博愛主義 告別無罪
 其實愛也要選舉 對不對*

如你也厭了不怕將我放低 你有你過每晚也很寶貴
最怕你會慣性 因我心跳和牽繫
如沒有我空位 誰要亂泊在你周圍
難道你當你 等於我一切
Repeat*

#忘了告訴你 我已慣了一個睡 由你去抱我更空虛
 饒恕我對你已有些畏懼 不想再看見你的嘴
 明白你博愛主義 快樂無罪
 其實愛我會傷心 對不對#
Repeat#

難道你也會心虛 告別無罪
其實你暗裡都知你不對