2005-11-09 22:16:15*MAYBO !||★ ,;

 *°. 佢地連WiN3埸LA:]||,,,

今日"龍LuNg佢地賽BALl LA

唔知點解好興奮LO,知道佢今日賽波戈1刻

THEN一放左學就走左落去搵佢胖胖之後

買左D野食 就入左操場LU

之後個龍LuNG又叫我地去BUY水WO

又行多左一次 不過唔緊要LA!!

鬼叫佢係我好愛好愛GE人咩 哈*

THEN等左都好耐先賽LO

都唔知點解 本身覺得好悶LO

一到佢地賽戈陣就好開心 好興奮LA

佢地對初二望A LO!! 一開始睇得好緊張LO

之後" 唔知點解睇睇下之後睇到爆好笑A

不過都WIN左LA 正!

因為今日係八百伴GE VIP日MA

一賽完就即刻走LU

我地陪左胖胖去搭車之後就去左小紅HOME LO錢LA

THEN就去搭10號車去八百伴LO 都好多人搭戈部車A

去到仲多人A 超多人LO

簡直係行唔到KA LO!

不過"我地淨係行左超級市場LO

小紅BUY左好多野A

又買左整蛋糕D野 又買左D整壽司GE野LO

嘩*星期六就要去整LA

正 不過比錢戈陣要排隊真係唔方唔正LA

唉!無奈KA LO,,不過我地行左超級市場就走左LU

真係好似唔洗錢咁LO!! D人好似咩都BUY咁

走LU" 小紅本身係諗住LO D野去龍LuNG HOME KA

不過佢去左睇波LO 無奈><"

SO好快就走LU 陪小紅等BUS LA

之後我就打比我家姐LO

點知..原來佢都差5多走 我又入返去搵佢LO

過左一陣就走LU 同埋CECI佢地一齊搭8號返HOME LO!

HAHA*癲 胖胖唔知做咩事LE 好似唔開心咁.