2007-08-23 01:32:08小皮兒

YOung 爆既2。5。8。 貼紙相

我地食完個BUFFECT,
就落左去MK影貼紙相呀!!
我地大大話話都講左幾個月。。。。。
點知到今日至有機會去影XDD

真係大開眼界呀 @O@
夜MA MA都仲好多人架!
仲要係一大班人架~~~
我地一早已經講定影邊部機,
因為亞雪成日都會影,佢已經有好多SAMPLE比我地睇。。

我地真係好彩有亞雪依個EXPERT,
因為原來好多年青人都唔識用機架!!
但EXPERT真係EXPERT,
佢咩機都識用架!!仲要快手囉。。。。。
快到你唔知佢係點[禁]V。V

我地大家都影得好開心呀 >。<
依張我係用盡自己的2。5。8手勢架喇。。。
多幾張都唔識點擺XDD
仲要係閃架。。。好靚呀!!
依要係用第2部機影的,
最勁係。。。。。。
佢影完可以過紅外線係部電話度架。。。。。
唔駛加錢喎,真係好勁呀 @O@
真係好勁呀 !!!!!
但真係太快喇,
唔知佢要影。。。。都擺唔到POST呀>。<
激死人呀 !!

不過影完真係好開心呀 !!!
仲要係睇貼紙相真係唔覺自己同大家既年紀差咁遠囉。。。
根本就係同一個年代TIM啦XDDDD
下次真係要再去呀 ,不過亞雪一定要去啦,
因為我唔想講:<我唔識用依部機,影第2部啦!>個個人!