2007-07-26 01:23:43小皮兒

開鎖女皇。。。。就係我=O=

話說星期日,VIOLA同埋,CHRISTINE,ANNIE,
去AV 度游水,當佢CHRISTINE換完衫之後,
佢好有手尾咁CLOSED 左房門。。。。。
係咁就出事喇~~~~
因為度門反鎖左=。=

大家好係搵唔到房門KEY架,
因為AV飛左,係飛機度。。。。。。
大JACKY就更加唔知啦-@-"
仲要我4點半買左飛睇[哈仔]架麻....
當時已經係3點喇~~~~

本來CHRISTINE 用張舊既學生証,
係書房試開成功,
但之後再去返睡房開啦,
點知開唔到,仲要開爆CARD呀  XDDDD

之後我都叫佢地都係SWIMMING先啦,
大不了就搵人開囉。。。。
但我邊講邊開。。。。。。亦係依個時候~~~
我依個開鎖女皇誕生喇~~    XDDD
我開左喇~~~~

我就係用依2張CARD 開左架喇~~
好叻呀 我>。< 
開完鎮鎖既時間都已經成3點4,5個字架喇~~