2006-09-16 00:45:40小皮兒

愛♡真是可以令人改變的 °º ♡ °º °&o

14.09.06

大JACKY早在一年前已決心煮一餐給AV,賀AV生日的~
今年對現了喔~  文仔,你真係好勁呀>O<
由於文仔從前是不會做家務的,煮飯?也更加不用說吧!
但自從同AV一齊後,佢不但會主動做家務,
今次肯破天荒.....真係要加分呀VOV

真係好多餸架 ~~~
我影漏左個湯呀 -.-
你椰子褒雞湯呀,我飲左5碗都有呀......
勁好飲呀 U=U
重頭戲......
〔生炒骨〕
佢一年前鐡定要煮的一咪菜=W=
我比10分 ~ 我連青椒都食埋呀!!
雖然有AUNTIE從旁指導,但看得出文仔真係好有HEART架 !
第二味: 〔苦瓜炒蛋〕
都係交仔煮架,佢本身唔LIKE食苦瓜,但LAST NIGHT佢話食過自己煮的,就開始愛上了!
但我就覺得AUNTIE勁D,因為係佢的指導下,令到D苦瓜係甘味,唔係苦味=U=
包你唔鍾意食苦瓜的都會愛上!!
一D都冇誇大@@
我比10分!
再來 〔咸魚炒椰菜苗〕
都係大JACKY煮的~
椰菜苗係AUNTIE係越南食店買的,
1KG, $30,都OK 架!
味道岩岩好,唔好比咸魚蓋過整碟餸~
都係10分~