2008-03-03 15:39:33※瑜0¤..

拥抱这一分钟

同左龟仔半个月啦~~好似我地两个之间依然还有D隔膜!!我自己知道自己事,沉左落去,或者就上5番离啦!愈是去想愈是凌乱,但系距写噶文字,距听噶歌已经足已证明距放5低.......距响度勉强紧自己投入另一段错误噶恋爱!我知道大家都好努力,好努力去维系现在和以后,但系点解我依然甘5踏实?依然觉得好惊~~距噶5确定,我噶惶恐!未来未来千变万化没有尽头.有时候真系觉得自己几花痴~~做女仔做到一D矜持都无晒,乜甜言蜜语5系应该男仔讲个咩?点解我好似连呢样最基本噶野都争住做噶?系未因为我实在太怕失去距啊???好认真甘问自己个心,发现其实自己根本谁都不爱,谁都不值得我去爱,旁人看似幸福,其实我只不过是在冰冷的大海上浮游,找不到靠岸....


我其实还瞒了解自己,清楚自己.可惜甘又有咩用喔~~个心同个脑根本就系唱反调!我5怕一直为距付出,可惜当爱情得不到回应噶时候,我噶爱就会慢慢退色,就会变得摇摆不定...或者我早就应该清醒,狠狠甘话比自己听:爱情系一场两个人的交竞,没有平等关系.不要以为你付出多少就可以有多少的收获.



两个人的心其实真系好真实噶,大家对对方噶爱有几多,根本就系FEEL到噶~~



你希望我做到噶同时,我其实都好想要求你对我亦都一样...





算啦!!我根本无权利去要求你D咩野!



时间可以证明一切,亦可以冲淡一切