2005-07-06 01:29:15草莓~*☆

*~永遠的朋友~*

今天回到家,才發現我和Sandy媽的聯絡又斷了。而剛剛也看完了她的日記,其實我都想找回她們一起出來玩玩的!但每次都約不成的,心都灰死了!

其實我都很想她的喔!都差不成一個多月沒見她了。現在的我,每回到家,都已經12時多了!才回開icq看看。而今天剛剛看到她的message,真的令我有點兒擔心,很想很想打給她看看,但是再看看玩見的時間,都已經是1時多了!所以都怕吵着她睡。因為明天她比我還要早的起床返學學呢!最終,心裏已決定了明天一定要打給她,看看她最近過得怎樣都好!

其實很怕她想歪了,又以為我又不理她了!其實不是喔!只不過,最近都比較多事情發生!我上幾個星期都有找過她的,但都是連接去留言喔!所以都沒辦法找到她!我很想告訴她,我的電話可以再用了!希望她可以打給我吧!更希望她有看到我的日記吧!

這日記除了給我的老公他看外,就是給她看看我的最近!好啦!今天的我真的很累,很累!所以都不想再打了!

今天就放一首"朋友仔"和"你講你愛我"上來吧!都是用來送給Sandy媽的!

最多握握手 一起散散步
你大量 你寬容 你是未來濱崎步
無論是為什麼都好 首先最錯我的態度
懊悔昨日那麼嘈 然後在霎時之間想起我父母

我也不想記起 為當天襯衫似你 便心急妒忌
其實我 都很小器 對不起 只因常常在你附近 便拿著你出氣

◎原來朋友仔感情再天真 亦是我永遠也會愛惜的人
明日愛他人 也記住學會不要緊 原來朋友比戀人更高分
亦讓我開始懂得不記恨 若大家 都敏感
我更要永遠記得拒絕再因小事怪人 為何沒有這條校訓

再次握握手 只想你以後 有眼淚 放心流 冷淡令人很難受
無論日後路怎麼走 彼此老友角色似舊
以後在動氣關頭 回望著這場爭吵想想 也很醜

REPEAT◎

像望著自己的至親 往往太奮勇鬥嘴
以後再不懂事過人 如何共我戀人熱吻

你講你愛我

G:你講呀 C:你講啦
 C+G:你講你愛我 講我知你愛我
     話佢聽你愛我 等佢知道佢錯
     我知你愛我 講我知你愛我
     話佢聽你愛我 當佢面抱下我

   C:其實你愛我 唔係點解會約我
     唔係你又駛乜禮拜六 度黎度去 決定留俾我
   G:其實你愛我 唔係點解會琑我
     唔係你又使乜趁佢病 行入廚房 偷偷打俾我

*C+G:趁住人齊同佢 六面二口 熱辣辣計清楚
   G:你地完全唔夾 C:隨時會甩拖
   G:你講呀 C:你講啦*

#C+G:你講你愛我 講我知你愛我
     話佢聽你愛我 等佢知道佢錯
   C:我知你愛我 G:講我知你愛我
 C+G:話佢聽你愛我 當佢面抱下我#

   C:其實你愛我 唔係點解會嗌我
     前日約定家長見哂面 仲唔係你 趁閨年娶我
   G:其實你愛我 唔係點解會叫我
     陪住你訂婚紗買鑽石 連疊洋樓 都想寫俾我
Repeat*#

   C:承認你愛我 人地爭D喊喇
     人地咁易傷心咁脆弱 受唔住你 有日離開我
   G:其實你愛我 人類之中最愛我
     無謂夾硬娶左佢兩日 然後離婚 卒之搵番我
Repeat*

 C+G:你講 你講你愛我 講我知你愛我
     話佢聽你愛我 等佢知道佢錯
   C:我知你愛我 G:講我知你愛我
 C+G:話佢聽你愛我 G:當佢面抱下我

   C:你鍾意見我 心裡只會有我
     任你揀我兩個 等會飛佢要我
   G:我知你愛我 講我知你愛我
     話佢聽你愛我
 C+G:趕佢扯 錫哂我