2006-11-28 02:16:36小藜

miss

I miss home.

Even though I just came back from there,

I still miss home!

I miss you all.

I really hope the day(6/23) can come sooner.

Then I can leave the place where let me so unhappy forever.

And I won’t see the pepole who are with bad-minds.

Final I can go home!!


Tonight my cousin called me.

He said this week he will stay in Taitung for work.

and he will meet me tomorrow.

I’m so happy that I can meet my family members in the unfamiliar place.

Finally I just want to say....

I really realy miss home!!!

And another thing is I miss you....

maybe you already forget me.

I still miss you.

Hope you can get a great school and be a good postgraduate.

Hope the school is that university we dream it!

I will pray for you and benediction all.

~^_^~


上一篇:Truely

下一篇:God bless me

小藜 2006-11-30 01:18:17

白痴唷~你哪一隻眼睛看到不是英文的呀!!!
還說我自以為寫英文...
你當然要看得懂呀這都是國中程度的單字文法而已
如果你還看不懂我就要把你踢回國中去了!!!
企.....
還有呀~~
超感動你要幫我找照片的
雖然你不能幫我直接去拍因為怪怪專題先生
但是你還是說要幫我要到....
真是感動~~~
我很想很想看唷...
快點去幫我要啦....親愛的~~
(撒嬌)~~~~

矮子 2006-11-28 10:02:29

自以為寫英文...
哈!我都看的懂...
可是.厚...你沒有想我...
好啦!我想辦法去幫你找他的團照...
這樣可以吧!
這星期換我要回家了...
阿你何時要來啦!
那就聖誕節好了...
我們再去東海數個鐘聲再許一次願吧!
我覺得那邊的比較準耶!
真的...
至少我一年級時去那邊許的願都有實現...
因為我許了交個男朋友和變正...
都有實現耶!雖然那個男朋友的有點爛...
不過我有變正哈哈哈...