2004-04-21 00:42:00納奧美海魚

好煩呀!

好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀!好煩呀

點解所有野都唔係我想像中咁架
LEE 排好多野都好唔順利,好唔理想
我好唔開心,好想喊呀!!

點解會咁架?
我好想有個膊頭讓我豪哭呀!
LEE 個膊頭幾時會出現呢?









剛剛知道朋友的朋友離世了(這令我更加想哭)
希望我的朋友唔好再咁唔開心啦!
亦希望朋友的朋友能夠安息!