2010-11-01 22:59:17小寶寶

嬲嬲地


輔導..傾計..輔導.....太多係會有反效果架~~

點解每個人都叫自己跟阿媽既關係要"STOP"?係講就易做就難,如果我離開而佢會有人睇住、有人support,我一定會做得到。

原本今晚諗住返去night,但你地都太錫我喇,cut左我個夜。我明白捱夜可能會令身體惡化,不過我又的確有點失落。

個嘴仲爛緊...不過比上次已經唔嚴重喇...痛亦相對少,所以都應該唔會瘦太多!^.^ 我唔知道今次可以keep幾耐,不過我會努力,相信我嘛?

份Master功課kick住kick住...為左fulfill遊戲規則,可能要捨難取易,唔該你地明確少少啦~~~~~~ 我只係想做份功課可以benifit到醫院,唔想為做而做。

呢幾日有人扮孝順,我真係感到不屑!

0個d都係衰人....除左朋友,都係你最錫我!