2009-06-05 23:46:51小寶寶

信念

尋晚打去和記寬頻問關於轉地址既事,新地址佢地竟然無覆蓋!仲有五個月既合約要我繼續比錢,點得?!而且我仲有另一個account用緊佢地service,點解唔可以幫我轉過去?!個女仔講極都三幅被,最後都係要等主任覆,要我比多五個月?No Way!!./.

今朝學車唔知點解緊張,心情同之前完全唔同,可能仲有兩星期就考試。不過今日cut線做得好左好多~ 要keep住....比心機!

聽日返完工去教琴,傍晚會見業主簽約攞鎖匙,心情有點坦慼...我承認呢幾日人又開始跌watt,力量變得薄弱.....其實我有點怕。或者係無形既壓力.....加油!相信自己既信念:要做既時候就會做到!我是這樣支持自己的。咁多人都話你叻,你就要頂住喇!

要快點到星期日!要保持自己既心情!要0係自己力量未跌得更低前見到你。