2004-09-21 00:27:51lovelyapr

一個人回家.....

今晚約左韻仔出黎食飯行街, 好耐冇見佢喇, 佢去左1個月日本, 果然好有日本feel喎, 佢送左d手順比我, 好岩使,真係多謝哂喇~~~
韻仔係我中學既一位同學,佢好攪笑既,我地又講返以前我地一齊坐既日子,中四果年,佢己經係我隔離不停分析流星花園既道明寺同竹子既戀情....服得佢好緊要!!
食飯果陣有2個意大利人坐係我地隔離,佢讚我英文好同埋好可愛...哈哈哈哈哈哈~~我只係幫佢番譯比d waiter哥哥聽者...

今晚我自己一個搭212返屋企,又有個人問我拎錢...我個樣好呃d咩下???

有好幾晚我都要係深水po 自己行一段路返屋企,我冇驚.原來我不嬲都唔驚自己一個人行呢段路,我衣然見到同一類人,我冇型住佢地會對我不利, 冇諗過d小強會爬上黎我身到,最緊要既我唔需要有人成日係我身邊到保護我,培我.....

衣家既我.....好好.....