2004-07-15 00:13:55lovelyapr

學游泳

今日1點約左chilly 去九龍公園游泳, 以示範一次我多日練水既成果! 丫, 唔記得左講, 我己經可以自己唔用水泡, 一次過游一個直池, 幾叻,真係要威下!!!!

今日天氣超好, 太陽日當午果隻呢...我地一去到就好心急咁跳入水, 因為實在太熱喇, 流哂汗咁, 係室內游水好凍架, 我地又講野多過游, 我又懶醒咁去大池游, 成2.5m架, 我差d遇溺, 好彩chilly 扶一扶我, 即刻走返去1.2m果個池游....

由於太凍既關係, 我地決定冒著哂黑既危機衝向室外游池, 游到差唔多3點, 就走人lu......

我仲係唔識踩水.................................