2004-06-18 14:55:06lovelyapr

澳門之旅(第一話)

6月15 號 岩岩考完試既第一日, 心情特別興奮!!!!!

我8點鐘起身, 因為我要展開連續2日澳門之旅....yeah!!!!
刷牙準備出發既時侯, 竟然落大雨,可惡....
9點半就去到洛洛hall 到, 不過己經冇咩落雨, 天作之美, yeah!!!臨上船我地一齊食左個澳門早餐, 幾有feel.....

終於都去到我地住果間酒店擺低d野, 即將出發我的既第一目的地---黑沙灣!!!名符其實, d沙真係黑色架, d人仲將d沙查係個身到添......所以冇人幫我地拎相機, 全部都係單人照!!!哂到顛呀, 即刻黑左d....下次去我都想查d係個身到, 最衰今次有親戚黎探我, 連水都掂唔到!!!

第二站係海邊馬路, 非常靚, 又涼爽.....係塘邊有好多連花, 仲有隻唔佑咩品種既鳥企係支竹到望住我地, 肥o都o都咁好鬼得意, 佢個名叫洛洛!!!

食埋葡餐就返酒店......
買左4 can beer, 搓每, 笑到肚都痡!洛洛, 唔好以為我好哈呀, 我好飲得架!!!!哈哈哈哈哈哈........醉左訓到隻豬咁...