2004-06-10 11:28:57lovelyapr

漫長......考試.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

今日已經考到尾二果科喇, 不過又唔想咁快考完....真矛偱!!!就黎要踏出社會啦嘛.....始終都有D緊張!!!
近排既腦淨係記得要溫書, 當然啦, 做唔做又係叻一回事...真係好想RELAX 下!!!!琴晚菁菁打黎約我打通宵麻雀喎, 勁呀, 係考試期間, 我一共打左3埸麻雀.....好有中學FEEL 囉.......

突然好掛住我D中學朋友..........小學果D都有D掛住......
唔知係咪我就黎要離開校園呢.........真感概!!!!等我作返首詩先, "本來原是同林鳥, 畢業臨頭各自飛" 哈哈哈哈哈哈哈哈哈!!!好句, 表起佢先!!!!