2004-05-07 23:00:00lovelyapr

睇足3個鐘既比賽

今晚7點半, 洛洛要去8強比賽, 我呢粒旺星緊係要去啦, 8點半就去到喇, 打7局4勝, 我去到果陣洛洛輸緊2比0! 咁我自己一個靜靜地咁坐係到睇佢, 佢個對手超級攪笑....佢個樣呢真係唔識形容, 洛洛竟然走埋黎話佢似一條金魚.....笑到抽筋!因為真係好似, 由其出CUE 果陣佢個咀好似食緊魚糧咁~~~~~最衰既係, 洛洛比賽緊, 得我自己係到睇住, 又要忍笑, 勁辛苦, 為有扮咳掩飾我既偷笑...好難頂~~~

話我係旺星...真係唔係我吹牛....我一黎到, 洛洛即刻反敗為勝, 好快就2平和, 但係賽事一D都唔刺激, 我都係第一次睇比賽要忍笑咁辛苦......

打到最後一局, 大家既分數都好接近, 憑著洛洛冷靜既分析, 大勝~!!!!!有一半功勞都係我架!!!全埸都拍手, 幾PROND 呀我~~~~