2004-04-28 00:42:00lovelyapr

好威

今日開始, 都唔使點返學.....
一朝返去做LAB.聽講呢,做 LAB 隻菌呢, 中左既話會腸胃炎架!!!!好緊張呀, 從未試過做一次LAB 洗5次手, 每次5分鐘.........有D誇張.......
人生可能最後一次最LAB, 臨尾都有D感概!!!

12 點半, 食完LUNCH, 簡直係PROECT 世界, 個個同學都要去做PROJECT, 我都唔例外.......
等到3點半PRESENT一次比亞SIR 聽. 哇......又要改過哂!!!!一向高效率既我, 邊有咁易屈服呀, 就約左洛洛出黎~!佢黎學校接我放學之後呢, 就去左太古城行街....

去到海邊, 坐一陣, 當我好有型咁望住個海果陣.....竟然比我見到個人係到游水!!!!!!!!鬼呀~~~~~係海旁游水呀!!!!!係海旁喎, 游游下隔離有舊RUBBISH 果D呢...如果比D釣魚既人見到, 會唔會比佢嚇死呢下? 今日真係大開眼界, 有D人可能一生都唔會見過, 而我就見過一次, 幾威!