2005-01-25 02:09:34尚未設定

1/24

今日係好忙碌的一日, 睡聽又不見老婆仔, 返工前也沒有辦法錫老婆仔一啖...
因為project好趕, 又未做搞掂, 開會又話時間緊逼, 要快一點...
唉... 終於俾我係下午時找出原因, 而結果係我聽日要去台北那間公司問個究竟並同時解決問題...
好累呀, 晚上又開OT囉, 點解要開呢? 世平的有問題, 幫幫手, 馬來西亞的有問題, 幫幫手, 其實我可以早D走, 但係, 時間緊逼, 大家互相幫幫忙囉...
晚上收到老婆仔電話, 好開心呀, 真係架, 好掛住屎屎...
回來見到老婆仔既相, 好想喊, 真的, 雖然只係兩日無見, 但感覺好似隔左好耐咁, 見到老婆仔影既得意相(真係好屎得意, 尤其係最後個張...), 真的, 那種思念的心情令我好想喊出黎...
老婆仔... 我真係好掛住你...