2011-02-14 00:37:10豆豆

拉筋

拉筋,對我來說絕對係一件世紀大難題,因為自細我啲筋都比較硬,所以每次上ballet做stretching exercises都覺得好攞命,但係正如Miss話齋,跳ballet如果stretching做得唔好既話,好多動作都會做唔到,所以我都迫自己要多啲拉筋,尤其係一定要練好一字馬,跳舞既人做唔到一字馬,等於做編輯係文盲一樣...所以絕對要克服呢個關口.......
 
學咗舞四個月,但係一字馬呢樣野,始終都未可以100%做到,不過,已經見到自己有顯著既進步,起碼由當初完全落唔到地,到宜架越黎越接近地面了,而且仲可以雙手舉起,呢樣對我黎講已經係神蹟﹗我一定要繼續加油﹗連我啲同事都話我已經好勁啦﹗希望有你哋既鼓勵,我會更加容易達成呢個目標﹗



四個月的成果