2011-02-13 02:22:34豆豆

拜太歲+睇賀歲片

今日晨早爬起身,同Keena去咗荃灣玄圓學院拜太歲,雖然今年我既生肖無犯或沖太歲,但為求心安,都決定去拜一拜,除咗祈求家宅平安之外,當然亦都為媽咪仲有老公求咗平安符。其實拜太歲的確是一件很煩鎖的工作,每一個步驟都要依足指引,好彩今日人唔算太多,所以都叫幾順利,見時間仲早,我哋就去咗《味千》食lunch,食咗蒜香牛筋烏冬,同埋一支勁巨型既芒果冰,然後我就要趕住去跳舞了。

每逢星期六的Ballet lesson都會很多人,但今日grade 4只有我,Susu,Wolf 還有Showdow。。Miss今日主力留意grade 5的同學,所以我哋做barre時,都可以輕鬆一啲,咁樣反而無咁易錯﹗其實黎到二月,做barre時,已經睇到自己既進步,我所指的進步係盡量將犯錯既可能性降低,哈哈。而今天做Centre時,Miss集中火力鬧grade 5,Miss仲嬲到話教到好灰心,一啲進步都無。。。見到Miss變咗暴龍,我哋當然唔敢做錯,所以做每一個動作,都迫自己要停一停諗一諗先。。今日Port de bras要斜角對鏡做,要少少時間適應下,做Assembles時,Miss仲讚我good添,呢小小既鼓勵,其實已為我打了一支強心針了。

跳完舞同Susu火速去了花園街食酸辣粉,辣魚蛋同埋燒賣,然後我就要趕去尖咀搵三月擺酒既資料,我去咗之前媽咪話唔錯既「金殿海景宴會廳」,上到去的確覺得不俗,樓底高,而且可以望到尖咀夜景,另外我又去咗東海同埋映月樓,其實三個地方都唔錯,最重要呢三個地方全部係我老豆揀既,所以佢一定唔會嘈囉﹗

搵完資料睇咗場地,跟住搭船去灣仔,然後坐叮叮過銅鑼灣Join老公,點知係無約既情況下,我哋喺電車站撞到,真係心有靈犀呀﹗我哋6:45要去JP睇「我愛香港‧開心萬歲」。。。自從做完專訪後,一直都好想去睇呢部戲,有志偉、君如呢兩個笑彈,預咗入場可以輕輕鬆鬆笑番餐。。。果然OK而且呢部戲仲加插咗好多香港情懷,雖然我無住過屋村,但係都可以感受到嗰種屋村文化。。。

睇完戲,我哋去咗《別府》食飯,估唔到裡面竟然見到好多龍貓掛牆畫,好鬼得意﹗我差啲以為自己去咗龍貓餐廳食飯添﹗叫咗碗麻辣腩肉拉麵,(零辣,失望,)滑旦豬扒飯、北寄貝壽司仲有我最愛既芝士春卷。。趁熱食唔錯,我同老公都係芝士怪。。。



食飽飽,又去咗麥記食雪糕,我哋仲用notebook睇番七年前我既BLOG,突然腦海浮現咗好多當年既片段,有好多唔係睇日記都幾乎忘記得一乾二淨,老公好多嘔心既留言,睇怕都係當年先寫得出呢﹗亦因為呢晚令我更有衝動寫番日記。。。。

 

我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)