2006-12-17 17:46:27╯To★M i l kღ╰

Cold...〞

KEKEKE

how are you~~

It’s so cold

Our school is on the mountain
and we need to swim in the coldwater =’’=

i saw your classleader yesterday on the web
she’s so pretty!!O O
she looks ont like a student,like adult...!!
i think she may face-painting everyday,right?


我不是禿呀ˇˇ 2006-12-18 20:48:40

黑壓˙ˇ˙我從來沒看過他沒化妝的樣子逆˙˙

不過我想她卸妝應該也不會醜到哪裡去逼˙ˇ˙

嚇死我哩˙˙我ㄧ開始把classleader

看成班導-ˇ-!!想說我們班導都五十幾惹˙˙

哇哈哈˙˙!!

班長十八歲哩ˇˇ的確是個adult呀~噗

+﹏+好期待園遊會的呀~

我這ㄧ組是負責賣玩的˙˙

打地鼠˙˙˙

我就是地鼠-ˇ-我說真的

不準過來打我(!)