2006-01-02 23:26:39*豹紋公主*

06/01/01

今日返工勁唔開心~個老闆都唔知話佢傻好or白痴好?我一早出去幫佢交citibank卡數!點知差唔多返到去時,佢叫我快d返黎,有好多野比你做~我都要快到先得呀!之後上到佢,問我做咩咁遲先返黎~我未直講比佢知囉!點知佢又問我做咩要今日交呀?我未同佢講今日到期,佢聽完冇聲出~我做返我d野時,佢叫我過去開會!開會唔係問題呀!你同alivs開到一半叫我去聽?你係未傻呀!都算啦~開完之後都1130啦,到mrs.niem黎開會~又要搵返佢file d野!搵到時又比老闆講我叫你列印d野呢?下...幾時同我講呀?9點到你e-mail到囉!唉...我椅都未坐落黎,點睇到個e-mail呀~玩我咩!我未即做囉~之後2個都開完會時,我可以做其他手上急既野先啦!但個時1245啦~成日返到黎都未做過野咁,又係收工時間!點知我都係要2點多先走得!其實都唔係走,同nancy食完野,攞野brining之後我都係要返上去開會呀~但我係唔係到都得!我坐係到聽佢地講d唔知咩野咁囉~好在我6點都返到朗豪酒店做野姐!返到去時比人講做咩化妝呀?下...你都知我今日見客喎~做咩問d咁既問題呀!但好開心係餅房大佬(阿sir),佢講d野令我好開心!同時我都比佢玩死我啦~未又係講佢囉!之後我係公司過12點~好開心我地廚房幾個人係06年飲第一樣野係紅酒!我飲完都走啦~去搵yingying,阿君,阿茵!之後我地去深水步食宵野,食完去左王彬屋企飲酒!王彬次次都係比jin7我飲~上次去中環都係!不過今次係你整,算數啦~之後我地幾個(阿君,yingying,leo,阿良,肥仔,太子,eddie,王彬)玩圍枚!飲得多係leo同阿君~不過我同leo都嘔!都係芝華士加可樂~好難飲呀!之後阿君,我,王彬同eddie係廚房影相!佢個廚房好細,但我地都係到玩,又飲水!after我先知leo嘔血~嘩...去醫院啦!要睇醫生呀~之後盈盈,王彬,太子都送leo返屋企!盈盈出門口之前我叫佢返到屋企打比我呀~好在佢有聽我講!如果唔係擔心死我啦~之後得我,王彬,eddie,太子玩講真心話~阿君講電話!冇久天光啦~我地咩都唔玩係到睇電視!哈哈哈...我睇睇下時比王彬叫我入間房到講我d唔開心野~講完時問我之後條路點行!講真呀~老闆3/1/06都罵到我頂唔到時,我會走呀!死仔王彬聽完我講野,叫我訓,唔好再想d唔開心野,今日係新既一年啦!之後我真係訓左啦~訓到死左,阿君入黎我都唔知,唔係王彬講返比我知,我都唔知呀!之後係王彬屋企訓到1點幾,都冇訓啦~同佢整返好間屋企我都走啦~因為我1/1/05要返朗豪酒店做野呀!返到屋企沖下涼,整下東整下西,係時候返公司做野啦~返到公司我雙眼係開唔到呀!好眼訓~第一個話我係大佬(阿栢),佢同我講成日掛住玩~唔訓下!咁新既一年,我又係假放,做咩唔玩喎!佢都傻傻地~之後我都唔知係未係公司做到精神左,放左工我同阿安去食宵野,初初都係打算食個面,食少少野!點知阿安同我講佢有朋友仔未黎,等等佢地得唔得~我都冇所謂既,識多個朋友仔有咩所謂姐!之後我地去左創興廣場-富臨十下十下!我得閒未係到問佢以前同事d野囉,我都唔知佢以前做大佬呀~我初初都唔信,你咁細個,你大我幾年姐!你做大佬?原來佢間公司廚房得3個人~佢咩都識d!不過你都好勁呀~我地一路食野一路玩,阿安教我玩地主!教左我幾個鐘先明~唔係佢地一路玩我都唔知係點!但玩地主要估人有咩,同要記得出左d咩~嘩...比我會死得!因為我個腦都轉唔到啦~之後我地成3點先走!我返到屋企同阿安講左一會電話~我都訓啦!明天要9點起身同婆婆去飲茶&工展會~點知我2/1/06我表妹1120打比我,我先起身,我係到問佢現在幾點呀!哈哈哈...佢係到講話婆婆唔去工展會!問我地去唔去飲茶!我話唔啦,我現在係房訓呀~都未起身!佢係到話我約左1130,你係到訓~想死呀!比佢話完我又再訓,訓到3點幾先起身整公司野~點知我電腦唔知做咩事,開唔到呀!send唔到野比terry呀!嗚嗚...唔開心呀~之後我去食飯,沖涼!沖完涼時,eddie打比我叫我明天同佢食dinner喎~咁我都ok住佢先啦!同佢講完未打比王彬囉~佢個傻佬係屋企整到腳,醫院比左5日大假佢!><有d心痛呀~大頭蝦唔小心整野!傻佬傻佬傻佬...之後我上黎打返我既小日記啦~

12/31/05-1/2/06過得好開心,有好多人同我一齊過,多謝你地呀!=3=(啜!)