2006-02-20 04:17:33 智障 +*

─═☆ 自 殺 ★═─

 
 人 生 難 免 都 會 做 些 傻 事 ㄉ ㄇ ???

 死 ? 代 表 些 什 麼? 

 割 手 是 為 惹 麻 痺 自 己 而 已 ..

 有 人 問 我 縮 割 手 會 很 痛 ㄇ?

 我 的 回 答 是..不痛..因為已經麻痺惹.

因為我ㄉ心比割手還痛..痛到快受ㄅ了...

痛到想一了百了..

割 手 我 ㄅ 怕 . . 我只怕又會在愛情世界裡受惹傷..

我已經無法再承受一次心痛ㄉ感覺惹...

或許已經麻痺惹..但我ㄅ想再有心痛ㄉ滋味惹

我累惹..真ㄉ好累..好幾次我真ㄉ都ㄅ想活..

我為惹什麼??????為惹..<一大堆人>