2007-12-25 21:29:09♂小烏鴉﹋♀

聖誕節

阿咧~~

今天是聖誕節呢!!

我幫楊咩咩帶禮物到學校來!!

結果..

聽他同學說..

他沒來!?

剛好第1節是電腦課..

前門也正巧都開著ㄉ!!

看到楊咩咩背著書包..

一直在外面繞~~

那時..

又剛好有一群人圍著電腦老師!!

我就跑ㄑ跟羊咩咩臺槓=ˇ=

說著說著..

被老師發現ㄌ=ˇ=!!

所以就跟羊咩咩說..下課再拿禮物給你!!

所以囉!!

根本無心上課=ˇ=..

終於..

下課囉!!

爽!!
我就跑出ㄑ..

看到楊咩咩在後門等!!

我就問他..你不用上課喔?

他說..沒差!!

幹..

這麼好喔=ˇ=

翹課捏?

接著就跑到教室ㄑ囉!!

正巧遇到班導=ˇ= !?

到ㄌ教室後..

羊咩咩給我兩根七星~~

ㄆㄆ

整ㄍ嚇到=ˇ=!!

結果超幹ㄉ!!

他只給我七星..不給我賴打=ˋ=

叫我怎抽=ˇ=

沒差!!

回家享受~"~

拿禮物給他後..

就散ㄌ=ˇ=