2006-07-04 19:33:06

ε♥з [[ ⓑ⒜ⓑ⒴ ]]*

Damn baby,how we end up here
You know it’s funny
I just miss you so much
I still remember holding you kissing you
I wish I could just see you right now lying in my arms
Baby I’m waiting for you
Please just come back to me
I love you

寶貝,我們怎麼在這裡就結束了
你知道這很可笑的
我只是非常的想念你
我仍然記得抱你 吻你的時候
我希望我現在可以看見你躺在我懷裡
寶貝我現在正在等你
請快點回到我身邊吧
我愛你