2007-10-22 10:59:34::: 穎爺 _

出陣

昨天中午接到電話!!

說什ㄇ要出陣!!

結果我就一直等!!

等到賴打他們回來!!

我才ㄑ賴打家集合!!

然後哥哥又打來!!

他裝女生的聲音!!

然後我就被她騙到ㄌ!!其他兄弟就一直笑我!!

害我整個很洩!!接到哥哥的電話以後!!

就出發ㄑ找哥哥喇!!等哥哥吃完東西!!

就ㄑ高架橋!!集合等人囉!!人都到ㄌ!!

結果要等到7點!!所以說柏陳哥他們就開始在那完ㄌ!!

超好笑的!!柏陳哥一直搞笑!!笑到我肚子都痛ㄌ!!

後面時間一到!!我們就出發ㄌ!!到ㄌ北苗!!

阿哥叫柏宸哥他們先交我們怎ㄇ敲!!

會ㄌ以後較開始ㄌ!!敲到我手整個麻ㄌ!!

爾多整個龍ㄌ!!結束以後!!哥哥說你們呀!!

巧好以點!!然我就喔!!好喇對不起!!哥哥就說!!

全部都在混哪!!我就不敢說話喇!!後面又ㄑ金滿!!

ㄑ那邊撩!!撩ㄌ一下我就想回家囉!!所以我先走喇!!

就這樣子!!

上一篇:小吵一下

下一篇:10月25號