2007-07-12 22:09:11菜小姐

双失青年感暨爆蒙地卡罗大镬

唯一一张可以见证做过蒙地卡罗嘅相.
都无得好pround,超辛苦得果少少钱.未够一个月,就晤捞喇.
好耐无写blog,之前去云南,做嘢,知成绩,失落,失业,喺屋企发呆.双失青年就咁诞生.
呢排晤想开电脑,就喺晤想上网,晤知点解上网对我嚟讲就好似一个面对自己嘅过程,可能喺会去写私家blog,自己同自己讲嘢,讲到精神分裂.
成绩喺无得好讲嘅事,自问已经努力,一模二模都该进就进,该退就退.ok,relax,高考考成点,你都努力过.我之前喺咁同自己讲.
完全无紧张嘅心情,就打开短讯.喺厨房,嗰晚做地哩.
556,我知道喺有进步,但只系表面,实际上,喺大退步.
我晤记得嗰晚我嗰几个钟喺蒙地卡罗点样过去,或者就好似之前每晚咁分分钟盼望落班,但系上到车,一身汗咁搵到位坐,眼前就开始模糊.
我从来都晤怕当街喊,我相信而家无咩人敢咁做,但系我从来都晤敢放声当街喊.
咁大个女,我第二次为成绩喊.
第一次喺因为某次数学考试,我晤相信我努力咗咁耐努力咗咁多,竟然仲喺咁.
虽然后嚟成绩好咗好多,但我仲喺好记得嗰晚晚修一个人趴喺檯度喊.
落咗车,我都晤记得喺点行番屋企,10点晤系好夜,我以前晤开心会晤番屋企自己喺出面游荡,但系嗰晚我就不自觉咁番咗屋企,冲入房就训咗喺地下喊.
距地两个话,晤系啊我哋觉得你考得好好,对比自己有进步就系好.
我都晤想答距地,对比自己,我晤系有进步.呢个分,分分钟入2B.
我从来都无霖过自己有可能有一日会入2B线,之前都喺2A,而家都喺,但只高5分,我不抱期望.
由细到大读书都无要父母使过D咩钱,细个听到话咩咩咩D钱都喺为咗你读大学,觉得遥远又无可能.但而家真系有可能.
失落晤系因为分低,喺因为同之前相差太远,落差太大.
蒋曦话而家都无咩好霖,我都明白嘅晤考都考咗,但系嗰晚喺车度嗰种命运好似改变嘅感觉,好清晰.
我信能力系喺工作中好重要,我都系喺蒙地卡罗做嘢知道呢点.但系霖起以后,就算老窦老母话晤使我养,以我咁好强嘅性格,晤通真系晤养?只系怕自己都养晤起.
好强嘅性格,都需要有能力去支撑.
自问无靠男人养嘅素质,霖起一切要靠自己,都喺会喊.晤系晤想,喺惊晤得.
其实好强,就晤可以钟意喊咩?
晤想再讲,双失青年咁早就做咗.
其实喺可以继续做,不过既然Ripple晤做,咁我就算啦.
咁大个女,未试过咁辛苦.但系都捱过去喇,以后系咪应该要更有信心?
做地哩做楼面,斟茶递水原来只系小事.
我上早班,每日做嘅事:
9:00~10:30,用钢水抹窗台不锈钢,用家私醋帮D工作柜打蜡.扫晒全场地.抱D鬼死咁重嘅台布去工作柜.搬好重嘅玻璃杯同埋保证全部浸满水.开地哩档,姐系喺洗碗D阿姨度搬晒要用嘅碗碗碟碟出去地哩档,超重!!!!!!跟住铺好D面包布喺保温炉,罗D包俾厨师叮热之后一个个放入保温炉.抹干净地哩档,准备好D汤”壳”啊汁”壳”啊咁.
10:30~11:00,食饭,其实我都喺罗嚟死坐
11:00~3:30,午饭同下午茶开始时段.做地哩就喺厨房等打印机打单,根据D单”笔”汤.你知西餐鬼咁多汤,仲要加呢样加嗰样,好似面屎汤要加豆腐啊海藻啊不过嗰D豆腐啊同埋海鲜汤里面嗰D海鲜啊仲有忌廉汤里面嗰D蘑菇,我做咗咁耐都喺嗰几盒,超核突!!!!!!!!!晚晚就放落冰箱度雪住姐.配好餐包.好喇,跟住仲有睇住热厨同冻厨嗰度岀菜,顾名思义热厨就岀热嘅,冻就岀冻嘅,然后根据距地同时俾嘅檯号分好A定B餐车,放喺大托盘度罗出去.我做咗两日只手一日都喺度震,超辛苦!!!!!!!!!!!!!!如果喺做楼面呢,就企喺自己岗位.见到有人嚟,咨客同距开卡之后示意sell晤到饮品,就用托盘罗水同埋湿巾(晤会话你听喺收2蚊包嘅)上去,”你好”之后摆低,再sell饮品同嘢食,其实我觉得蒙地卡罗好cheap,成日都order我哋sell嘢,如果真系好西餐厅,应该晤使咁做.要落单喇我新人就要叫同事.跟住见到客人D水晤够又要斟.见人就食完就要问”可以同你收起距吗”,客人要咩又要罗,烦死啊超多要求嘎D客,脾气差嘅都好多,D人食完就要将D又重又污糟嘅碟啊碗啊装喺托盘收走,好重.番到厨房又要分类.仲有后嚟学识嘅睇檯号上菜,铁板同石锅可以重得死人,加上要着熊猫鞋,做两个钟已经就快死得,但我朝早就做6个钟.而大概到3点嗰阵,我就开始折可以竖喺檯度嘅餐巾.有两种折法,我都学识咗,叻女啊!
5:30~8:30,夜市,同午市做嘅嘢一样.
总之一日落嚟,单喺脚痛已经顶晤顺.喺屋企冲凉都喺跪喺度.
好难明白点解一篇blog情绪可以变化咁大.
双失青年,或者都喺咁嘎喇.

上一篇:为乜?!

下一篇:what a HELL my life is!!!!!!!

Ripple 2007-07-30 15:28:46

居然把我照得那么丑...
往事不堪回首...
祝蒙地早日倒闭...

Riipple 2007-07-30 15:27:45

往事不堪回首...
祝蒙地早日倒闭...

Rainbow 2007-07-18 18:25:37

好充实啊,点会系双失喔