2008-02-10 14:26:11super long

SprIng fEstival...

春節啊!!


中國農曆新年...

(哈!廢話...)


屋K買左好多花啊...


有什麽*爪菊,什麽芍藥.仲有盆大橘!!海棠.百合.寶蓮燈.比利時杜鵑..

今年去行花市..發覺有好多奇花異草!!

什麽...寶蓮燈..五代同堂(好多黃橙橙的野扎埋一堆...好Q咖!)..
仲有只叫豬龍草..識捉D昆蟲咖!

去揀花...買大吉個陣..老豆叫我細佬揀盆生猛D..

我細佬一盆盆去問...你生唔生猛啊!?

笑死我!!哈哈!

去姑姐屋K..見到盆紅色的唔知道乜花...

我媽問我細佬...你去行完花市,有沒問哩盆叫乜啊?!

我細佬...真直接...巨甘樣衰.我先知唔問巨叫乜啊!

搞笑....整我細佬副愛斯基摩人圖比大家體下啦...
系米好Q呢?!



屋K魚缸換左新居民啊!!


巨地系...大龍.小龍.大豬.小豬...
(改D甘的名....系.....我老豆的意思...)


點認大龍呢!?大龍身上有疤...因為巨系男仔...夠MAN!!
(又系我老豆講的...)

大豬小豬呢?!我就唔記得了....


o(∩_∩)o...哈哈

粉紅色個種魚叫豬仔...銀色的系銀龍....

老豆話...豬籠入水,財源滾滾來哦!

巨地住的魚缸入邊有加熱棒咖!!

真幸福....時刻保暖!!!!

唔似我地凍就來變雪條啦!!!

巨地個靚樣啊!!
都幾好玩咖..比D魚仔落去...

巨地一口一條!!吃肉動物啊!!




最型的還有這種...海象!!


我地去買魚個陣...在潮江路某間店入邊...

地下魚缸....超大的魚啊!!!!!!!!!!!!!

仲大只過我細佬啊!!!

見過我細佬的人可以想象下....




今年過年...利市收到更系沒舊年多啦...

沒返鄉...

在江門收的全部都系細細封的...

返鄉個D爽啊!!
全部大大封咖!!!!!



唉....

不過就收到盒朱古力....金莎...


家下過年興送朱古力....無奈...



祝大家農曆新年快樂!!!!!!!!!!!!!


好似盒金莎甘...金澄澄!!!!!閃閃令!!!!

by ...long...
﹏陳小姐゛ 2008-02-16 12:35:10

呢張相t起離真係有d似japanese~

譅。 2008-02-12 11:35:42

我唸起大灌籃介紹周杰倫造型:西瓜頭配雷鋒帽..

super long 2008-02-11 13:08:49

我老豆話巨好似日本仔...