2007-12-02 16:43:58super long

整理手機相簿....

旅游前買的新帽子....

超人帽子造型....

媽媽房間的臺燈...

黃光的.....

齋見到超人的頭...

猩爺話我即只鬼甘....
三人籃球場個排凳的頂部!
個度望個天好藍!!

最為好學生的我,絕對唔會贊成..
體鍛課躲在教室做作業的...

SO本超人每當體鍛個日...

我寧愿晚黑比作業砸死...都唔會留在教室做作業的!!

我地體鍛的去處...就系三人籃球場啦...
體D人打BALL...

大佬容,K拉兄,傻佬輝,吖銳,小強,新仔,新新仔,youger,BOBBY ,CHANCHAN...
某ball同L哥哥巨地得閑會來客串下...

大佬容打球.莫名其妙的嚴肅...
K拉兄就特然變得很狼死!!
傻佬輝打球打到好似在度左show甘...
吖銳同小強真人不露相...
新仔,好搞笑...
新新仔成日打打下球爆粗...(比死仔輝巨地帶壞曬..)
youger好似體球賽體得多得濟...好似學D球星風格...
bobby ,chanchan...我地班的主力種子...還有林小俊咖..
不過巨系個作業狂....
哩D人唔使講都系好型咖啦...

最中意BOBBY!!....巨亂甘射都成日入咖...當年巨的3分...
我地永遠都記得!!

而我地呢.就坐在個度吹水...無論邊個隊入球..

都叫好!! 因為自己的班...個個都好friend!!

體鍛,在3人籃球場..吖KUN在我后邊...

我地吃棍仔糖...

芒果味的!!最中意芒果!

吖KUN因為某ball要漂洋過海一個月...
SO唔開心啊...

笑反下啦....乖啦...
一個月,我地陪你吹下水,一下就過啦!

猩爺因為鏡頭過小的關系,就沒出現在相內啦...

上課走神的超人....

其實,自修課著嘛...

應該唔算走神...

見到嘛?!我最愛的化學書啊!!!

因為本超人系化學課代表啊!!!!

我地落課最大樂趣...

就系蝦大佬容....

點解叫巨大佬!?

我都唔知點解...

因為,巨唔知幾時認左我做細佬囖...

巨成日幻想自己系香港黑社會大佬...
巨成日都話..
細佬乖.等大佬帶你去收數,收完數晚黑帶你去天水圍吃宵夜...

巨仲教我好多黑社會手勢....

好可愛的大佬!!

但系,雖然巨系大佬,
但系.學楚陽兄話齋...
有事個陣就系大佬.沒事個陣就系契弟...

所以我地成日落課蝦大佬!!
哈哈 !!
哩個系乜?!

我都唔知道巨系乜啊?!>

聽聞系D針線盒入邊出現的....

可愛...

我真沒見過D甘的野啊...

因為我都沒打開過針線盒...

雖然老豆成日教育我...

做女仔要學會,勤儉持家...多做家務...

但系,大家都know...這絕對不是超人long的風格...

大家聽下鄭融個首<大女仔>啦...我好中意咖!!

我的志愿系!!

賺很多很多錢!!
買很多很多手機AND相機..
買很多很多靚車!!
請鐘點工.唔使做家務...
帶住猩爺同吖KUN環游世界!!

我想我不會做什么賢妻良母....因為我系
一個好射手座性格的射手座超人!!!

我中意周圍走...只喜歡自由...
遙望色魔...

某BALL啊!!!

6班和1班的通信方式...雜物房窗口!
坐系我前邊果個...同埋我最愛的snoopy筆盒!!

最愛史努比!!!吖淑送咖!!!

某關同學已經第2個月坐在我前方啦...

日日上課,
巨訓個陣我醒,我訓個陣巨醒...

巨成日搶我本英語筆記!!
仲畫花我本筆記本!!!

抄我作業,仲要話我好多錯!!

靠!我又唔系答案書!!!
LEVI`S手表,牛仔褲,衫都好出名...

我有個LEVI`S的 U 盤!!

爸爸比我的....

幾型下.....



加插下.某日放學...

校道公告欄...

有句名言...
書本使人類進步的階梯...

本超人很合作地講左句...
但系我喜歡搭電梯!!

笑到吖芝同小珺 錄地....

我系米好有文采呢!?


整理手機相簿...整理左甘多廢話出來...

某仁兄話我,成日寫野離題...我都唔知道點解...

寫寫下就離左題啦...我都唔想咖....



by...long...
long 2007-12-10 19:46:17

有D 人 貪 得意.....

soloki 2007-12-09 19:10:58

世界上有誰不貪啊..
只是貪的東西不同~

long 2007-12-07 23:31:15

貪心的魚某人....