2007-09-06 15:13:51北極熊

給你的生日禮物








今晚會同你預祝生日
我整o左sour cream pound cake 比你, 入面攝o左張紙仔......

dearest man,

六天後才是你的生日, 好可惜不能跟你過, 但呢段日子有我們互相的肯定已經足夠了. 我呢兩日都煩緊要送咩 B.D. Gift比你好, 最後我選擇o左整呢個我第一次做cake 時整的的酸忌廉牛油磅蛋糕比你, 呢個cake係我生平第一次做就成功的蛋糕. 我係第一次主動爭取愛情, 你也說這是第一次遇到令你想安定下來的人......我希望我們將會越來越好.

其實分開幾個月對我們來說都唔一定係壞事, 我們反而可以更清楚自己想要什麼, 想怎樣愛. 即管讓時間証明一切吧!
你放心, 我的心已經去o左你度, 無人搶得走, 你要好好保管...

我會等你的, 一定! 希望呢個承諾係你想要的 B.D. Gift (唔想要都無計)

Love taktak