2011-11-17 17:37:43偉倫

Lok仔2011

每一次,看回自己新聞台以前寫的新聞,都覺得很搞笑...

除了因為文筆因素,當然亦還有那純真、幼稚的思想><

對上發佈的文章是我大學一年級的時候, 而現在我已經無限接近大學畢業(大五...)了...

回首整個大學階段, 可以分為 :

大一 > 適應 + 雪鍋 + 認識Sam仔

大二 > 探索 + 出去玩

大三 > 宿舍期...已經冇左衝勁出去玩/.\...除左Sam仔黎戈陣...又或者過廣州搵佢玩戈陣><

大四 > 宿舍期 + 成長期...面對一D好假好假既人, 終於認清佢地既"真"面目(總算...><)

大五 > 正式感受"半工讀", 即係e+既邊返工又返學既時勢...><

 

愛情方面...成個大學期間唔係有Vann, 可能都會是1個失敗...

包括 : 雪鍋 - 小雲 = 失敗、暨大 - 婷婷LTT = 失敗、暨大 - Suki = 失敗、飲野鋪 - 奶昔妹妹 = 失敗 ... 仲有 ... 好多好多既失敗既例子><  (P.S 我要再1次強調, 雪鍋係我+Sam仔大一戈陣發現在先的)

 

至於朋友方面, 成個大學階段能夠稱得上係"真朋友"既, 都只係得Sam仔1個... 反而, 有好多之前有聯系開戈fans(例如 督導-Oscar、賤龍等等) 都已經變晒做"0"聯系Lo€~~

不過我就係咁懶架La, 那怕得閒叫我搵下fd, 陪下fd, 我都想懶得就懶>3<

話說e+我終於要自己搵錢自己駛錢=1個月入$8000, 扣起$6400...不過我返得戈2個月工(第1個月仲要得$1000)...P.S雖然我平時唔多用錢...但我要過$1600人民幣比Vann...所以e+既生活真係好似有"5個煲但得3隻蓋"1樣><