2003-11-24 22:53:32loe

我想

我決定聽日再去上堂,隔左成個月自己都有d驚....唔知自己有冇退步呢?唔知自己體能跟唔跟到呢?唔知會唔會比人鬧呢?
船頭驚鬼,.....
冇鬼用.


今日放工就上左廠,見到舅父.其實同舅父近呢一年好少有密切既接觸,每次見佢都冇三四句,我又掛住上網佢又掛住打機,最多都係成家一齊食飯先一齊傾下計.
記得細個既時候,舅父每個星期都會獱車帶我兩兄弟週圍去.個時去過pizzahut,麥當勞(個時冇幾何有得食咋)...等等唔算昂貴既餐廳,食肆.最鍾意冬天入元朗大排檔食羊腩煲.自從舅父環境好d之後,都真係好耐冇再去lu,都幾懷念.....
可能大家既想法唔同,我比較唔開心同舅父冇以前咁close.但我諗:始終我已經大個仔嘛...始終我唔係個最密切既人嘛...

舅父多左好多白頭髮,其實計落,舅父都四十有幾.好可惜,我所能做既,都未可以令舅父同媽放心.其實我細個真係諗過,第時可以一個人養起晒佢地,不過而家就真係差d law

今日唔知聽日事,我諗...我會加油既...

前個排做ardk,知道自己身體好唔掂,後來剛哥仲去埋tim.同阿kwan講開,講笑話萬一我有咩事,叫佢第時個仔跟我姓,頂佢....唔制喎......hahahahaha...........係我都唔制啦.

我想.......我愛舅父吧