2008-01-21 01:54:51*Lìli’>.

我絕對有必要澄清!

....我唔係與世隔絕呀~
我都冇關機,
我都冇玩失蹤..
你唔揾我之嘛..~
其實係呢度D人幾個月就換一個電話,
咁肯定就跟機換埋張卡啦.
我承認我係其中之一~
但你有心揾我!
絕對揾到喔..

我幾乎一年365日都ON Q同SKYPE>>
MSN每個WEEKEND都ON~
所以覺得冇理由揾唔到我咖喔...
洗唔洗兜幾個圈去揾人揾我..
傻的!
~~
呢次應該唔會換號碼咖啦..
~仲有啊.
我明明開住兩部電話~
你冇理由連我舊NO. 都冇咖喔!!
呵....
想揾我玩都唔係呢個時候啦...
------------------------


係囖.
乜都係我錯囖.
天生就未啱過~
....乜都話我唔啱!
最啱就係你哋班”低能!”
玩電話就啱嘅~
發顛就啱嘅~
玩我就啱嘅...
係咖啦..
我係咁容易發爛炸咖啦.
吹呀!
好得過有男人幫我!