2007-11-17 19:52:55*Lìli’>.

奇人奇事...條粉腸~

哇..呢條粉腸我唔鬧你我唔姓鄧..
~~佢D怪事衆所周知咖囖..
~~頂....未叫過咁怪嘅人囖...

呢D係CARMEN寫嘅
這個人真的好瘋癲!
所有人都以為我跟WINNIE欺負她.
天哪!才沒有.
連毛也不想碰她一條!

她,
走得很慢,
比我還慢3-4倍.
誰說我平時走得很快的,請舉手!
大概跟誰一起吧,但都是平常人那樣嘛.

她,
說話很慢,
就像早上被人吵醒的時候那樣慢,
整天都是這樣.
[咦-CAR-MEN-呀-你-唔-食-野-呀?]

她,
說話沒有語調,
就算是用最大的力量說,也只是:::
[AI-YA-我-就-黎-死-喇]

她,
沒有表情,
自然的笑容從來沒有在她的臉上見過.
FurtherMaths老師曾問:::[Why do you never smile?I have never seen your smile.]
怎麼可能有人沒有笑過!

她,
吃得好慢.
我比她遲來到,
她還比我吃得慢!
我平時真的吃得很快嗎!?

她,
很不甘[蝕底]
每次都舀一大碟蔬菜,
一大堆生果.
我有一次進她的房間找她,
看見蘋果排滿了窗檯...

她,
說話很無聊,
令我們很無奈.
我跟WINNIE洗澡過後回房遇見她,
(WINNIE是穿著浴袍的)
她問:::[咦-你-地-沖-完-涼-拿]

[好有氣質之謎]
係幾個禮拜之前,
ELLEN黎執返佢D野走,
我地同佢講呢個奇人GE事,
當我扮佢GE坐姿,
ELLEN以閃閃眼大叫一句:::[她很有氣質啊!]
佢坐得好直,
雙手疊住放係大脾上面.
究竟...呢D係有氣質,定係奇怪GE特徵呢?

[PIZZA面之謎]
何謂PIZZA面呢?
PIZZA,眾所周知,油到呀媽都唔認得
PIZZA,夠份量!
佢塊面,油過油菜,油到PIZZA咁!
佢塊面,油到反光,望住佢就見倒自己(笑)
佢塊面,大到成塊PIZZA咁!
佢塊面...總括黎講:::好-有-鑊-氣!
有次WINNIE入佢間房
見倒佢用D MAKEUP REMOVER洗面
仲要支支都係TESTER,唔洗3日就用完啦(汗)
大家都知MAKEUP REMOVER多數都係油黎架啦...
佢仲要撻上塊面度咁就真係...(FADE OUT)
呢個係一塊面,定係一塊PIZZA呢?

[瞬間轉移之謎]
佢會無神神行左去
每次搵佢一齊上堂
10次有8次開佢門都見唔倒佢
好多時佢又會無神神出現
上FURTHERMATHS,入左班房
佢會唔知幾時出左去
又會唔知幾時出現返
驚到丫!
佢究竟識瞬間轉移,定係掩眼法呢?

[直尺之謎]
我未見過一個人可以坐得咁直
唔係D人坐得攣
而係正常人都冇坐得佢咁直
直到可以當直尺!
佢坐唔晒張[木凳]
唔係因為肥得滯
而係要就返佢把直尺!
究竟佢係一個人,定係一把直尺!?

[假腳之謎]
除左食飯,上堂,搭車
佢全部都企係度
個個叫佢坐佢都話唔制
上次MOTORWISE,
人地叫佢坐,佢唔肯坐
人地俾埋張[木凳]佢,佢話(用最大語氣):::[咦-咁-乞-人-憎-架-逼-人-坐!]
究竟佢係生痔瘡定係用左隻假腳呢!?

我X佢囖..日日串生曬..
嗰日我FULL DAY啦..即係滿曬堂..
嗰條粉腸啊話自己有3堂SPARE都唔知做咩好喔..
X你~~唔知做咩好就去做個QUESTIONAIRE問下人有幾多人話你怪??
跟住就同我講:"你FULL DAY未好囖,,證明有野做.充實啊.."
真係想兜巴星過去咖.....
頂你,,唔出聲無人話你啞嘅~
吵吵吵..
鬼唔知你成日去睇醫生缺堂...
啱咖...去睇下醫生順路CHECK下你個怪腦都好咖...

你哋見過人一包包醋倒落只杯飲未呀???
我同CARMEN就係日日咁對住呢個人啦...
係醋啊..唔係出面買來飲嗰D蘋果醋啊~
佢唔單止倒落杯飲~
仲落係所有野食度啃....乜薯仔呀,菜啊..
總之有乜就狂落啦..`
見到都嘔心囖...

佢呀...瘦到係皮包骨咖啦...
仲話:"你哋身材咁好~~"
諷刺咁話啫..~頂...~
自己身材有核凸喔.....跟住仲餐餐淨食SALAD嘅嘢!!
真係見到都想鬧嗰D..
話自己肥..又話D野唔啱食~
我未一樣咁食咗3年幾~

總之佢講D野呢唔係廢就係無人當佢到咖囖..
~~又細聲,又唔知UP乜~~
又廢.....最叻未得閑諷刺下人哋有堂佢冇囖.
收皮啦佢~~

跟住今日仲走去未羅OXBRIDGE D INFO囖..
佢咩QUALITY啊...考OXBRIDGE>>>
好似怕舌抵咁..人羅佢又羅...
以爲自己係咩呀...~~
英文差到咁....~ D PRONOUNCE超級怪囖..
都唔知佢UP乜~
又冇TONE>>>
憨居咖佢都!!!
遲早俾我同CARMEN玩死佢~~
粉腸~~~
Melodie 2007-11-25 20:17:50

wa.....This guy is so cheap.