2007-08-08 02:10:34*Lìli’>.

...8/7....~

今晚好多感觸~
雖然今日好無奈...因爲...
成間屋得我一個...~
身上又無乜錢...
想去邊都唔得...~
老豆去公幹..
啊媽就去玩到岩岩(1點18分)先返來..
家姐去HK住...話靜D..無人管
以前有人管個時就想盡辦法去玩..
E+個個都唔理你.......
都仲有一個人壓制你....
我老公啊....
我想出去食個消夜....都話唔準~
呵呵......咁未唔去囖...
唉...

尋晚同KENT講放榜前的心聲...
好緊張囖...好驚咯..
佢話雖然信心十足...
但都會有好多無言壓力咯..
講真拉......你分分鍾10個A*拉..
我有一個半個都已經開心到笑拉...
唉......
真系唔知點死咯....
今次真系好令人費心啊
搞到我一念起就驚~
媽媽啊
.........

系啊..
呢幾日都往書店去...
去足幾個鐘咖...
去揾PSHYCHO有關嘅書囖.
仲買本專業名詞字典添...
仲留意下BUSINESS個D..
不過...都無適合囖..
去HK揾好D拉..
呢邊D翻譯怪怪哋....


JEN JEN要加油啊..
唔好唔開心啦...
EVERYTHING WILL BE ALRIGHT~