2006-04-21 23:29:05淚眼小丑

今天是開心的

好開心呀, 收工之後同幾個很好的朋友一齊食飯, 有嵐嵐, 殊殊, 包包同平姨, 我們很久沒有聚在一起了, 真是好開心, 開開心心的大談, 要講的就講, 要笑的大笑, 說的都是心中話, 感覺實在太舒暢 !

唔講唔知, 原來我的事大家一早就知了, 竟然揚出去的, 是一個曾經我最討厭, 一d都唔了解我的人, 反而我發現, 我老闆反而對我仍是了解.

原本我係應該唔開心的, 因為我都有留意自己, 我好想記住佢的每一個動作, 不過, 我知無用的, 因為我今後應該要為自己而活嘛, 唔應該再為佢而活 !夠了, 所有野都要從此畫上句號 !

因為, 我臨收工前又發生一件, 令我自己覺得同人唔同命的事, 雖然我唔係要佢請埋我, 只是, 我只是在乎那一種意義吧 !

不過, 已經要放下了 ! 不公平, 這世界是不公平的 !

總之, 我要為自己而活 !

好似好難哦, 失敗了這麼多次, 失敗了這麼多年, 我要有信心今次會成功 ! ^^