2006-03-17 21:54:49淚眼小丑

我今日好似做左一次衰人, 話說我買左<王子變青蛙>的vcd, 我用左最快的時間睇完所有碟, 睇到天昏地暗, 剛巧同一位都幾耐無見過的朋友講, 佢就叫我借俾佢.

我見都算是朋友, 我就馬上借左俾佢, 不過, 20號我就放大假了, 我真是好想再煲多一次, 但係借俾佢已經十多日了, 我真係好想再睇 !

我用左最唔想用的方法去請佢俾番隻碟我, 我真係諗過如果攞唔番我就買過成套, 對於煲碟, 我真係到左一個瘋狂的地步, 我知, 我可以不分晝夜, 不理要不要返工地煲!

想看就是想看, 想看的心情是好難控制的, 我希望作為朋友的你, 可以原諒, 我真係唔想咁樣, 我真係想一齊分享, 希望你原諒啦 !