2006-02-27 17:17:19淚眼小丑

王子變青蛙 **


放了兩天假, 沒有去想間舖的事, 一點也沒有去想工作的事, 原來十分美好的, 休息了兩天, 終於叫做精神一點了, 不似之前咁會迷迷糊糊...

其實我都好怕公司昨天會打電話來找我架, 因為昨天早上10點係找p&l uptodate usage 的deadline, 我好彩同殊殊傾傾下記起做左咋, 唔係就死火了, 但我都好怕老闆唔滿意, 要我回去搞嘛, 不過好幸運地又沒有喎 !

不過, 今日我起床後一整天也躲在自己的房子裡, 追看我已經急不及待買了的20隻<王子變青蛙>vcd, 一連兩天看完20隻碟, 才發現原來套劇未完的, 原來唔止20集, 真係激死人喇 !

一陣又要去上堂喇, 究竟係我真的太累, 還是其實我並沒有這方面的興趣呢, 已經才上了一半的堂, 我已經開始提不起興趣, 有少少唔想去上堂的感覺了 ?

到底這麼辛苦的挨了這麼多天, 我是否仍要挨下去呢, 都只有四堂之嘛, 我真係要用d力才可以挨下去哦 !