2004-09-13 14:59:44

故態復萌

唔知點解,近排個人變得好煩躁,好少事都會大發脾氣,我覺得我d臭脾氣又出返黎...

呢兩年好辛苦咁去改善自己既缺點,由一個依賴任性既人,要變得獨立同有耐性,對一個嬌生慣養既我黎講真係好harsh,但呢兩年我一直好努力去改,終於有少少既成績,得到朋友既讚賞!

但近日,好似故態復萌!變得好想去依賴,唔知點解好似控制唔到d情緒,將自己所受既氣發洩係無辜既人身上,尤其我屋企個兩件...縱我既父母!
身邊既朋友其實不知不覺間亦受左我既氣!我自己知道的!SOli~~可能身邊冇左個朋友去提點自己掛~~

其實,我都唔明點解昔日同呢個成日要我去改既朋友明明好好地,互相支持勉勵,共患難,但到左今日好似變左陌路人咁?或者,我應該檢討我自己,有時自己對人對朋友都比較自私,咩都諗自己先,冇企係人地立場去諗...至少應該去感激幫過我既人,唔應該去埋怨!
所以,當我同朋友講我最好既朋友唔記得我生日既時候,佢地既反應都覺得係一個誤會...因為佢地係企係事情之外去睇,比我清楚!
似乎,我還需要很大的努力去學習,雖然少了朋友的提點,但我亦要自己去努力!

前日同細佬傾計..有時做家姐既我都覺得好慚愧,佢細我成五年,但我都好似冇佢咁成熟同懂事,佢竟然教返我轉頭應該諗下點樣去搵多D錢點樣去理財,有些事情係唔到我地而家呢個年紀呢個LEVEL去做,人地總有原因先做得到,要我當作一個教訓...呢個老積鬼呀!但佢比我更清楚自己想要d咩,亦會好努力去學去做佢想要做既野,我覺得好自豪!

就好似某人一樣,難怪當初我會咁...不過一切已成為我人生中其中一段美好回憶!