2007-03-13 04:28:49小 細.

我們相愛半年





好耐無寫日記拉
天氣突然轉涼 搞到成個人都好懶
就算幾懶都好 都依然要返工 悲哀~
這個月既假期都休息曬拉
後邊個大半個月有排挨阿




07 MAR.9
總于到哩日拉 我地既半年
超級無敵開心 雖然我地又閙架拉 但係雨過后有綵虹阿嘛.
等到佢放學 我地就去佐天與地喫飯
喫完飯 因為我既原因 我地無去到看電影
真抱歉 下次再陪我去看阿 好嗎?
我地穩完小叁佢地就去唱K
之後又因為某些野 我地又吵架拉
但是最後都好繙 呵呵……
我地既愛好堅固 無任何野可以摧毀我地
總于都半年拉 我好開心
如果袮哩一世 凈係愛我一個就好拉
哈哈哈~ 我有妄想癥
希望我地愛可以堅持下去 直到地老天荒
雨來自雲
雲跟隨風
風愛上花
我愛上袮 李俊立



07 MAR.10
第二日 我又去佐老公屋企玩
但係竟然犧牲佐我既第一次***(祕密)
哈哈哈~ 夠愛袮拉掛
睇下我幾偉大 嚮我學習下拉
瘋子立
個日着佐高跟鞋 好高好高
覺得自己有1米6拉 自豪自豪 不過真係好辛苦阿-_-!


07.MAR.11
係屋企做豬 訓佐成日



07.MAR.12
身體虛弱 今日終于病佐拉
超級辛苦 一係就10年都晤病一次
一係就病到甘辛苦
又感冒 又喉嚨痛 又多鼻鼻 又爆豆
真係可憐既小細細
其實我都覺得自己身體好差阿
甘后生就甘怕咚
55555~真係無用
不過晤怕 我識得自己炤顧自己既拉
所以我身邊愛我既所有人
晤洗擔心嘎 多謝曬袮哋既關心
我好快就無事嘎拉
(我好似越講越嚴重甘 無奈死!)



PIC.
細KIT送卑我嘎糖糖 超級中意阿
係慶祝我同愛愛半週年嘎 譆譆~多謝曬

上一篇:袮想我嗎

下一篇:我受傷拉