2002-10-22 20:15:53超超

突然好想叫你

富~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

突然好想大聲地叫你,不知為甚麼。

可能我傻了吧。

但也可能是有點兒掛念你吧。

你又在做甚麼呢?

是在工作嗎?溫書嗎?還是在偷懶?

記著呀,每一秒都要令自己過得有意思,珍惜每一刻。

今天我抽走了一點兒懶肋,走到圖書館溫了少少的書。我發覺我要離群一點,免得跟著別人走來走去的玩。

快考試了,我要努力。很多也不明白。

p.s. 有個同學,佢叫甘仔,唔知有冇同你講過。佢好得意呀, 老是叫人學詠春, 和他好像一見如故似的。有一種莫名奇妙的親切感,他還說我得意呀,哈哈!yeah~~ 超超好野~~